Backup simplu pentru stațiile și laptopurile dvs. cu Windows, Mac, și Linux - de la unul până la un număr nelimitat de dispozitive.
Configurare rapidă, în câteva minute, pentru protecția endpoint-urilor de orice amenințări
Backup scalabil și customizabil pentru orice stație
Backup și recuperarea datelor optimizate pentru un număr nelimitat de dispozitive
Folosiți soluții de stocare proprii sau soluțiile Xopero - pentru orice cloud S3 compatibil sau on-premise
Protejați în câteva minute datele PC-urilor cu Windows, Mac și Linux de orice amenințări - atacuri cibernetice, defecțiuni hardware și dezastre. Instalare on-premise, în cloud sau mod hibrid. În caz de eșec, restaurați instantaneu fișierele și folderele pentru a asigura continuitatea afacerii. Economisiți timp și bani.
Profitați de cea mai simplă, intuitivă și bazată pe date interfață de utilizator de pe piață. Gestionați protecția la fel de simplu, fie pentru doar câteva endpoint-uri, fie pentru un număr nelimitat de dispozitive.
Utilizați o singură platformă web pentru protecția complexă a endpoint-urilor - nu este necesară nicio instalare. Permiteți integrarea și întreținerea mai rapidă din partea angajaților. Gestionați totul oricând, oriunde - din cloud.
Local, IMM-uri, NAS, AWS, Azure, sistem hibrid sau multi-cloud? Folosiți sistemul propriu de stocare, nu investiți în infrastructură IT suplimentară. Xopero este compatibil cu majoritatea NAS-urilor, cloud-urilor publice sau private.
Alegeți un plan de backup predefinit sau personalizați-l pe al dvs. - alegeți datele și dispozitivele de protejat, tipul de backup, programați sau utilizați setări avansate. Acoperim toate scenariile posibile.
În timp ce stațiile de lucru și laptopurile companiei stochează date valoroase, factorul uman este cea mai comună amenințare pentru companiile de orice dimensiune. Protejați compania cu backup scalabil pentru computere Mac, Linux și Windows, care protejează fișierele selectate sau chiar computere întregi. Păstrați-vă copiile criptate într-o gamă largă de destinații de stocare.
Faceți backup pentru computere întregi sau numai pentru tipurile de date alese cu doar câteva clicuri. Profitați de o gamă largă de caracteristici de clasă enterprise, de protecție a endpoint-urilor bazată pe politici și de personalizarea avansată a planului de backup pentru a crește performanța și pentru a reduce timpul și utilizarea stocării.
Instalați backup-ul pe orice sistem bazat pe Windows, Linux și macOS. Stocați-vă datele oriunde doriți: on-premise sau în cloud privat/public, inclusiv AWS, Azure, Xopero.
Doriți să faceți backup numai pentru tipul de date ales? Sau să puteți proteja cu doar câteva clicuri computere întregi, sisteme de operare, aplicații, setări de configurare? Alegeți un singru plan de backup ul sau setați mai multe planuri
Fereastră de backup, reținere, scheme, compresie, criptare, backup la declanșare și multe altele. Faceți backup după cum doriți, reduceți utilizarea spațiului de stocare, economisiți timp și bani.
Conduceți o afacere de familie, un IMM sau o întreprindere mare? Datorită licențelor simple și pachetelor flexibile, ne dezvoltăm împreună cu compania dvs., asigurându-vă funcții de clasă enterprise, acum accesibile oricărei afaceri.
Folosiți medii IT offsite, multi-cloud sau hibride? Sunteți prezenți în mai multe locații geografice? Aplicați metoda de lucru la distanță? Puteți proteja cu ușurință datele chiar și în cele mai sofisticate scenarii.
Pur și simplu adăugați următoarele stații de lucru și laptop-uri bazate pe Windows, macOS și Linux și atribuiți-le planuri de backup actuale sau noi. Adăugați noi spații de stocare dacă este necesar și puteți scala la infinit.
Implementare în masă, backup scalabil, securitate cu un singur clic, management de grup, optimizare pentru dispozitive >1K - gestionați protecția chiar și a unui număr infinit de endpoint-uri la fel de ușor ca doar pentru câteva.
Fișierele și folderele unice pot fi șterse accidental, pierdute, corupte sau criptate de ransomware. Asigurați-vă că puteți restaura ceea ce aveți nevoie, când aveți nevoie și unde doriți. Aveți acces imediat la fișiere chiar dacă discul este criptat sau comprimat sau pur și simplu migrați datele între dispozitive.
Restaurați imaginea de disc în formatul ales și creați mașini virtuale direct pe serverul de rezervă. În cazul unei erori, restaurați instantaneu fișierele și folderele de pe stațiile de lucru sau laptopuri.
Restaurați fișierele, folderele și întregul sistem pe același dispozitiv sau pe un hardware nou, folosind un instrument special conceput și un pendrive bootabil pentru a vă menține afacerea cu adevărat agilă.
Restaurați-vă afacerea online în doar câteva minute. Recuperați-vă aproape instantaneu sistemul sau dispozitivul și reveniți imediat la lucru.
Luăm foarte în serios uzabilitatea pentru a ne asigura că puteți folosi cu ușurință chiar și cele mai avansate funcții. Este greu de spus cât de simplă și intuitivă este consola noastră, dar odată ce o veți testa, vă veți convinge cu siguranță de asta!
Aveți acces de oriunde cu o consolă de management nativă în cloud. Nu este nevoie de instalare.
Panouri de control puternice, proiectate cu precizie, care combină ușurința de utilizare și managementul precis.
Alternativă grafică pentru lista de dispozitive cu date transparente, ilustrate pentru o gestionare mai rapidă.
Găsiți imediat orice dispozitiv folosind criterii de căutare detaliate și nenumărate filtre.
Urmăriți toate acțiunile efectuate în sistem, rămâneți la curent, luați decizii mai rapide.